- importsource = "03601315-2013-03.txt"
- Artículo:
Tracking learners' visual attention during a multimedia presentation in a real classroom
- Autor:
Fang-Ying Yang
Chun-Yen Chang
Wan-Ru Chien
- Página:
208
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
62
- Periodo:
marzo 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-03.txt
- Documento número 984498
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Examining the effects of field dependence–independence on learners' problem-solving performance and interaction with a computer modeling tool: Implications for the design of joint cognitive systems
- Autor:
Charoula Angeli
- Página:
221
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
62
- Periodo:
marzo 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-03.txt
- Documento número 984499
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A model supported interactive virtual environment for natural resource sharing in environmental education
- Autor:
N. Barbalios
I. Ioannidou
P. Tzionas
- Página:
231
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
62
- Periodo:
marzo 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-03.txt
- Documento número 984500
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Richness, redundancy or relational salience? A comparison of the effect of textual and aural feedback modes on knowledge elaboration in higher education students' work
- Autor:
Alan Gleaves
Caroline Walker
- Página:
249
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
62
- Periodo:
marzo 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-03.txt
- Documento número 984501
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Improving revision in wiki-based writing: Coordination pays off
- Autor:
Astrid Wichmann
Nikol Rummel
- Página:
262
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
62
- Periodo:
marzo 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-03.txt
- Documento número 984502
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo