1. importsource = "03601315-2013-03.txt"
Se encontraron 60 resultados.
Artículo:

Tracking learners' visual attention during a multimedia presentation in a real classroom

Autor:

Fang-Ying Yang

Chun-Yen Chang

Wan-Ru Chien

Página:

208

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

62

Periodo:

marzo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-03.txt

  • Documento número 984498
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Examining the effects of field dependence–independence on learners' problem-solving performance and interaction with a computer modeling tool: Implications for the design of joint cognitive systems

Autor:

Charoula Angeli

Página:

221

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

62

Periodo:

marzo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-03.txt

  • Documento número 984499
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A model supported interactive virtual environment for natural resource sharing in environmental education

Autor:

N. Barbalios

I. Ioannidou

P. Tzionas

Página:

231

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

62

Periodo:

marzo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-03.txt

  • Documento número 984500
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Richness, redundancy or relational salience? A comparison of the effect of textual and aural feedback modes on knowledge elaboration in higher education students' work

Autor:

Alan Gleaves

Caroline Walker

Página:

249

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

62

Periodo:

marzo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-03.txt

  • Documento número 984501
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Improving revision in wiki-based writing: Coordination pays off

Autor:

Astrid Wichmann

Nikol Rummel

Página:

262

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

62

Periodo:

marzo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-03.txt

  • Documento número 984502
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo