- isn = "00333085"
- Artículo:
Do certain groups of children profit from early retention? A follow-up study of kindergartners with attention problems
- Autor:
Panayota Y. Mantzicopoulos
- Página:
115
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
34
- Número:
2
- Periodo:
Abril 1997
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1997-02.txt
- Documento número 758336
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Guidelines for developing screening programs
- Autor:
Mary Ann Rafoth
- Página:
129
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
34
- Número:
2
- Periodo:
Abril 1997
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1997-02.txt
- Documento número 758337
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Research based answers to questions about emergent literacy in kindergarten
- Autor:
Judi Lucas Lesiak
- Página:
143
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
34
- Número:
2
- Periodo:
Abril 1997
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1997-02.txt
- Documento número 758338
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Intervention programs for young children with learning problems
- Autor:
Gilbert R. Gredler
- Página:
161
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
34
- Número:
2
- Periodo:
Abril 1997
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1997-02.txt
- Documento número 758339
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Improving the academic success of disadvantaged children: An examination of success for all
- Autor:
Steven M. Ross
Lana J. Smith
Robert E. Slavin
Nancy A. Madden
- Página:
171
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
34
- Número:
2
- Periodo:
Abril 1997
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1997-02.txt
- Documento número 758340
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:51 a. m.
- Enlace directo