- isn = "10453830"
- Artículo:
The General (g), Broad, and Narrow CHC Stratum Characteristics of the WJ III and WISC-III Tests: A Confirmatory Cross-Battery Investigation
- Autor:
LeAdelle Phelps
Kevin S McGrew
Susan N Knopik
Laurie Ford
- Página:
66
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
20
- Número:
1
- Periodo:
primavera 2005
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2005-01.txt
- Documento número 593079
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:18 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:18 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evaluating the Readiness of Pre-Referral Intervention Teams for Use in a Problem Solving Model
- Autor:
Matthew K Burns
Mike L Vanderwood
Susan Ruby
- Página:
89
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
20
- Número:
1
- Periodo:
primavera 2005
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2005-01.txt
- Documento número 593080
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:18 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:18 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
g, Jensen, and the Science of Mental Ability. The Scientific Study of General Intelligence: Tribute to Arthur R. Jensen
- Autor:
A Alexander Beaujean
- Página:
106
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
20
- Número:
1
- Periodo:
primavera 2005
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2005-01.txt
- Documento número 593081
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:18 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:18 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Meeting performance-based demands: Accountability in an intervention-based practicum
- Autor:
David W Barnett
Edward J Daly III
Ellen M Hampshire
Nancy Rovak Hines
- Página:
357
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
14
- Número:
4
- Periodo:
invierno 1999
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1999-04.txt
- Documento número 424299
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A preliminary examination of the relationship between exposure to community violence and academic functioning
- Autor:
Stacy Overstreet
Shawnee Braun
- Página:
380
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
14
- Número:
4
- Periodo:
invierno 1999
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1999-04.txt
- Documento número 424300
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo