- isn = "10453830"
- Artículo:
Evidence-based interventions in school psychology: thoughts on thoughtful commentary
- Autor:
Thomas R. Kratowill
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
17
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-04.txt
- Documento número 1634769
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Revcisiting efforts on constructing a knowledge base of evidence-based intervention within school psychology
- Autor:
Karen Callan Stoiber
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
17
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-04.txt
- Documento número 1634770
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
School psychology is not what it used to be: thoughts from the new editor concerning our “Futures” and School Psychology Quarterly
- Autor:
Rik Carl D`Amato
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
18
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 2003
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2003-01.txt
- Documento número 1634771
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Investigating the acceptability of behavioral interventions in applied conjoint behavioral consultation: moving from analog condition to naturalistic settings
- Autor:
Richard J. Cowan, Susan M. Sheridan
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
18
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 2003
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2003-01.txt
- Documento número 1634772
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Training preservice teachers in collaborative problem solving: an investigation of the impact on teacher and student behavior change in real-world settings
- Autor:
Sarah J. Allen
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
18
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 2003
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2003-01.txt
- Documento número 1634773
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Enlace directo