1. isn = "10453830"
Se encontraron 551 resultados.
Artículo:

Evidence-based interventions in school psychology: thoughts on thoughtful commentary

Autor:

Thomas R. Kratowill

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

17

Número:

4

Periodo:

Invierno 2002

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2002-04.txt

  • Documento número 1634769
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Revcisiting efforts on constructing a knowledge base of evidence-based intervention within school psychology

Autor:

Karen Callan Stoiber

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

17

Número:

4

Periodo:

Invierno 2002

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2002-04.txt

  • Documento número 1634770
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

School psychology is not what it used to be: thoughts from the new editor concerning our “Futures” and School Psychology Quarterly

Autor:

Rik Carl D`Amato

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

18

Número:

1

Periodo:

Primavera 2003

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2003-01.txt

  • Documento número 1634771
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Investigating the acceptability of behavioral interventions in applied conjoint behavioral consultation: moving from analog condition to naturalistic settings

Autor:

Richard J. Cowan, Susan M. Sheridan

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

18

Número:

1

Periodo:

Primavera 2003

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2003-01.txt

  • Documento número 1634772
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Training preservice teachers in collaborative problem solving: an investigation of the impact on teacher and student behavior change in real-world settings

Autor:

Sarah J. Allen

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

18

Número:

1

Periodo:

Primavera 2003

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2003-01.txt

  • Documento número 1634773
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
  • Enlace directo