- isn = "10453830"
- Artículo:
Accuracy of teacher judgments in predicting oral reading fluency
- Autor:
Adam B. Feinberg
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
18
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 2003
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2003-01.txt
- Documento número 1634774
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An ecological-transactional understanding of community violence: theoretical perspectives
- Autor:
Stacy Overstreet
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
18
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 2003
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2003-01.txt
- Documento número 1634775
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Toward a focus on positive psychology in school psychology
- Autor:
E. Scott Huebner
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
18
- Número:
2
- Periodo:
Verano 2003
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2003-02.txt
- Documento número 1634776
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Positive self-concept: and equal opportunity construct
- Autor:
Bruce A. Bracken
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
18
- Número:
2
- Periodo:
Verano 2003
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2003-02.txt
- Documento número 1634777
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Hope theory, measurements, and applications to school psychology
- Autor:
C. R. Snyder
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
18
- Número:
2
- Periodo:
Verano 2003
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2003-02.txt
- Documento número 1634778
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:36 p. m.
- Enlace directo