- importsource = "00219584-1984-02.txt"
- Artículo:
Equilibrium binding and steady-state kinetics: An approach emphasizing their commonality
- Autor:
H. Brian Dunford
- Página:
129
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
61
- Número:
2
- Periodo:
febrero 1984
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1984-02.txt
- Documento número 1132436
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:32 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:32 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The evaluation of strain and stabilization in molecules using isodesmic reactions
- Autor:
Richard Fuchs
- Página:
133
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
61
- Número:
2
- Periodo:
febrero 1984
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1984-02.txt
- Documento número 1132437
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:32 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:32 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Recommended Format for the Periodic Table of the Elements
- Autor:
K. L. Loening
- Página:
136
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
61
- Número:
2
- Periodo:
febrero 1984
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1984-02.txt
- Documento número 1132438
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:32 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:32 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Atomic volume and allotropy of the elements
- Autor:
Charles N. Singman
- Página:
137
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
61
- Número:
2
- Periodo:
febrero 1984
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1984-02.txt
- Documento número 1132439
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:32 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:32 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Some opportunities for reinforcement of learning among the subdisciplines of chemistry
- Autor:
A. L. Underwood
- Página:
143
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
61
- Número:
2
- Periodo:
febrero 1984
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1984-02.txt
- Documento número 1132440
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:32 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:32 a. m.
- Enlace directo