- importsource = "03601315-2007-11.txt"
- Artículo:
Tracing the development of teacher knowledge in a design seminar: Integrating content, pedagogy and technology
- Autor:
Matthew J. Koehler
Punya Mishra
Kurnia Yahya
- Página:
740
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-11.txt
- Documento número 823037
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching CAD at the university: Specifically written or commercial software?
- Autor:
Ramón Rubio García
Javier Suárez Quirós
Ramón Gallego Santos
Pedro I. Álvarez Peñín
- Página:
763
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-11.txt
- Documento número 823038
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Self-organising navigational support in lifelong learning: How predecessors can lead the way
- Autor:
José Janssen
Colin Tattersall
Wim Waterink
- Página:
781
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-11.txt
- Documento número 823039
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evaluating Bayesian networks’ precision for detecting students’ learning styles
- Autor:
Patricio García
Analía Amandi
Silvia Schiaffino
- Página:
794
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-11.txt
- Documento número 823040
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The impact of web-based worked examples and self-explanation on performance, problem solving, and self-efficacy
- Autor:
Kent J. Crippen
Boyd L. Earl
- Página:
809
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-11.txt
- Documento número 823041
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Enlace directo