1. importsource = "03601315-2008-09.txt"
Se encontraron 96 resultados.
Artículo:

Tool, tutor, environment or resource: Exploring metaphors for digital technology and pedagogy using activity theory

Autor:

Ian Stevenson

Página:

836

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-09.txt

  • Documento número 797282
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Evaluation of a web based mathematics teaching material on the subject of functions

Autor:

Adnan Baki

Ebru Güveli

Página:

854

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-09.txt

  • Documento número 797283
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Investigating students’ perceived satisfaction, behavioral intention, and effectiveness of e-learning: A case study of the Blackboard system

Autor:

Shu-Sheng Liaw

Página:

864

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-09.txt

  • Documento número 797284
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Pre-service and in-service teachers’ experiences of learning to program in an object-oriented language

Autor:

Irene Govender

Diane J. Grayson

Página:

874

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-09.txt

  • Documento número 797285
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The development of a cognitive tool for teaching and learning fractions in the mathematics classroom: A design-based study

Autor:

Siu Cheung Kong

Página:

886

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-09.txt

  • Documento número 797286
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo