1. importsource = "03601315-2008-12.txt"
Se encontraron 90 resultados.
Artículo:

What is online learner participation? A literature review

Autor:

Stefan Hrastinski

Página:

1755

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-12.txt

  • Documento número 797344
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:30 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:30 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Ubiquitous laptop usage in higher education: Effects on student achievement, student satisfaction, and constructivist measures in honors and traditional classrooms

Autor:

Christian Wurst

Claudia Smarkola

Mary Anne Gaffney

Página:

1766

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-12.txt

  • Documento número 797345
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:30 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:30 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effects of instructional support and learner interests when learning using computer simulations

Autor:

Melek Yaman

Claudia Nerdel

Horst Bayrhuber

Página:

1784

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-12.txt

  • Documento número 797346
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:30 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:30 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Women and computers. Effects of stereotype threat on attribution of failure

Autor:

Sabine C. Koch

Stephanie M. Müller

Monika Sieverding

Página:

1795

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-12.txt

  • Documento número 797347
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:30 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:30 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The nature, reception, and use of online peer feedback in higher education

Autor:

J. van der Pol

B.A.M. van den Berg

W.F. Admiraal

Página:

1804

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-12.txt

  • Documento número 797348
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:30 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:30 a. m.
  • Enlace directo