- importsource = "03601315-2008-12.txt"
- Artículo:
What is online learner participation? A literature review
- Autor:
Stefan Hrastinski
- Página:
1755
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-12.txt
- Documento número 797344
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:30 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:30 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Ubiquitous laptop usage in higher education: Effects on student achievement, student satisfaction, and constructivist measures in honors and traditional classrooms
- Autor:
Christian Wurst
Claudia Smarkola
Mary Anne Gaffney
- Página:
1766
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-12.txt
- Documento número 797345
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:30 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:30 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effects of instructional support and learner interests when learning using computer simulations
- Autor:
Melek Yaman
Claudia Nerdel
Horst Bayrhuber
- Página:
1784
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-12.txt
- Documento número 797346
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:30 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:30 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Women and computers. Effects of stereotype threat on attribution of failure
- Autor:
Sabine C. Koch
Stephanie M. Müller
Monika Sieverding
- Página:
1795
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-12.txt
- Documento número 797347
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:30 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:30 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The nature, reception, and use of online peer feedback in higher education
- Autor:
J. van der Pol
B.A.M. van den Berg
W.F. Admiraal
- Página:
1804
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-12.txt
- Documento número 797348
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:30 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:30 a. m.
- Enlace directo