1. importsource = "03601315-2010-09.txt"
Se encontraron 129 resultados.
Artículo:

Contextually relevant pedagogical agents: Visual appearance, Stereotypes, and first impressions and their impact on learning

Autor:

George Veletsianos

Página:

576

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 694473
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

On-line synchronous scientific argumentation learning: Nurturing students' argumentation ability and conceptual change in science context

Autor:

Kuan-Hue Yeh

Hsiao-Ching She

Página:

586

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 694474
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Fostering collaborative learning in Second Life: Metaphors and affordances

Autor:

Konstantinidis Andreas

Thrasyvoulos Tsiatsos

Theodouli Terzidou

Andreas Pomportsis

Página:

603

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 694475
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

An integrated decision model for evaluating educational web sites from the fuzzy subjective and objective perspectives

Autor:

Tony Cheng-Kui Huang

Chih-Hong Huang

Página:

616

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 694476
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using ubiquitous games in an English listening and speaking course: Impact on learning outcomes and motivation

Autor:

Tsung-Yu Liu

Yu-Ling Chu

Página:

630

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 694477
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Enlace directo