- importsource = "03601315-2010-09.txt"
- Artículo:
Contextually relevant pedagogical agents: Visual appearance, Stereotypes, and first impressions and their impact on learning
- Autor:
George Veletsianos
- Página:
576
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 694473
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
On-line synchronous scientific argumentation learning: Nurturing students' argumentation ability and conceptual change in science context
- Autor:
Kuan-Hue Yeh
Hsiao-Ching She
- Página:
586
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 694474
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Fostering collaborative learning in Second Life: Metaphors and affordances
- Autor:
Konstantinidis Andreas
Thrasyvoulos Tsiatsos
Theodouli Terzidou
Andreas Pomportsis
- Página:
603
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 694475
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An integrated decision model for evaluating educational web sites from the fuzzy subjective and objective perspectives
- Autor:
Tony Cheng-Kui Huang
Chih-Hong Huang
- Página:
616
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 694476
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using ubiquitous games in an English listening and speaking course: Impact on learning outcomes and motivation
- Autor:
Tsung-Yu Liu
Yu-Ling Chu
- Página:
630
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 694477
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Enlace directo