- importsource = "00092479-2005-01.txt"
- Artículo:
Using Mathematica to Teach Process Units: A Distillation Case Study
- Autor:
María G. Rasteiro
Fernando P. Bernardo
Pedro M. Saraiva
- Página:
116
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
39
- Número:
2
- Periodo:
Spring 2005
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2005-01.txt
- Documento número 792168
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Building Molecular Biology Laboratory Skills in ChE Students
- Autor:
Melanie McNeil
Ludmila Stoynova
Sabine Rech
- Página:
134
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
39
- Número:
2
- Periodo:
Spring 2005
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2005-01.txt
- Documento número 792169
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Simple Classroom Demonstration of Natural Convection
The Potato Cannon: Determination of Combustion Principles for Engineering Freshmen
- Autor:
Dean R. Wheeler
Hazel M. Pierson
Douglas M. Price
- Página:
138
156
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
39
- Número:
2
- Periodo:
Spring 2005
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2005-01.txt
- Documento número 792170
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Community-Based Presentations in the Unit Ops Laboratory
- Autor:
Brian S. Mitchell
Víctor J. Law
- Página:
160
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
39
- Número:
2
- Periodo:
Spring 2005
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2005-01.txt
- Documento número 792171
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Making Room for Group Work: Teaching Engineering in a Modern Classroom Setting
- Autor:
Robert J. Wilkens
Amy R, Ciric
- Página:
164
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
39
- Número:
2
- Periodo:
Spring 2005
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2005-01.txt
- Documento número 792172
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:49 a. m.
- Enlace directo