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Se encontraron 30 resultados.
Artículo:

Sophie Casson

Autor:

Claire Sykes

Resumen:

Armed with compassion and patience for her craft, this Montréal illustrator draws out the essence of her subjects.

Página:

28

Publicación:

Communication Arts

Número:

408

Periodo:

Enero-Febrero 2016

ISSN:

00103519

SrcID:

00103519-2016-01.txt

  • Documento número 87010
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:37:40 p. m.
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Artículo:

Assembly

Autor:

Joe Shepter

Resumen:

The resourceful Kiwis at this New Zealand interactive agency have perfected the recipe for high-quality, cost-efficient work.

Página:

36

Publicación:

Communication Arts

Número:

408

Periodo:

Enero-Febrero 2016

ISSN:

00103519

SrcID:

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  • Documento número 87011
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Artículo:

Sukle Advertising & Design

Autor:

Sam McMillan

Resumen:

This Denver ad agency produces top-notch campaigns to artfully convince the public to do the right thing.

Página:

44

Publicación:

Communication Arts

Número:

408

Periodo:

Enero-Febrero 2016

ISSN:

00103519

SrcID:

00103519-2016-01.txt

  • Documento número 87012
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Artículo:

Dana Neibert

Autor:

Dzana Tsomondo

Resumen:

An adventurous photographer explores the world and his home in Coronado, California, to capture the full spectrum

Página:

52

Publicación:

Communication Arts

Número:

408

Periodo:

Enero-Febrero 2016

ISSN:

00103519

SrcID:

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  • Documento número 87013
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Artículo:

Stranger & Stranger

Autor:

Garrick Webster

Resumen:

The London- and New York–based design firm proves that you can, in fact, judge a liquor by its label.

Página:

60

Publicación:

Communication Arts

Número:

408

Periodo:

Enero-Febrero 2016

ISSN:

00103519

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  • Documento número 87014
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