1. importsource = "00131784-2005-11.txt"
Se encontraron 57 resultados.
Artículo:

Documenting Learning with Digital Portfolios

Autor:

David Niguidula

Resumen:

Students demonstrate mastery, dramatize their successes, and communicate with their community—all through digital portfolios.

Página:

44

Sección:

Assessment to promote learning

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

3

Periodo:

November 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-11.txt

  • Documento número 133472
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Making Benchmark Testing Work

Autor:

Joan L. Herman

Eva L. Baker

Resumen:

Six criteria suggest how teachers can judge whether benchmark tests provide useful diagnostic feedback.

Página:

48

Sección:

Assessment to promote learning

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

3

Periodo:

November 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-11.txt

  • Documento número 133473
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Gifted and Growing

Autor:

Linda Clark

Resumen:

When bright students failed to make growth targets, an Idaho district made some changes.

Página:

56

Sección:

Assessment to promote learning

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

3

Periodo:

November 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-11.txt

  • Documento número 133474
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Grading to Communicate

Autor:

Tony Winger

Resumen:

An instructional coach creates a grading system that measures learning but does not overlook effort.

Página:

61

Sección:

Assessment to promote learning

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

3

Periodo:

November 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-11.txt

  • Documento número 133475
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Linking Formative Assessment to Scaffolding

Autor:

Lorrie A. Shepard

Resumen:

By using assessments as scaffolding, teachers can support students as they develop greater competence.

Página:

66

Sección:

Assessment to promote learning

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

3

Periodo:

November 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-11.txt

  • Documento número 133476
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo