- importsource = "00131784-2008-03.txt"
- Artículo:
When Students Seem Stalled
- Autor:
Betty K. Garner
- Resumen:
The student whose disinterest in school is puzzling may need help developing specific cognitive skills.
- Página:
32
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-03.txt
- Documento número 133845
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Turning On the Lights
- Autor:
Marc Prensky
- Resumen:
Why schools need to embrace students' technology-infused lives.
- Página:
40
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-03.txt
- Documento número 133846
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Wounded Student
- Autor:
Kirsten Olson
- Resumen:
Help for the underestimated—and undermined—student.
- Página:
46
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-03.txt
- Documento número 133847
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Beneath the Apathy
- Autor:
Gail Thompson
- Resumen:
Students who seem apathetic about schoolwork may be masking anger and disappointment.
- Página:
50
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-03.txt
- Documento número 133848
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Sustaining the Fire
- Autor:
Barbara Bartholomew
- Resumen:
One must both inspire students and prepare them for success.
- Página:
55
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-03.txt
- Documento número 133849
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
- Enlace directo