1. importsource = "00131784-2009-04.txt"
Se encontraron 42 resultados.
Artículo:

A narrow bridge to Academic Reading

Autor:

Nancy L. Hadaway

Resumen:

Selecting books focused on one subject or by one author makes Redding invitting rather than impenetrable

Página:

38

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

7

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-04.txt

  • Documento número 134009
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The case for structured English Immersion

Autor:

Kevin Clark

Resumen:

Explicit teaching of English during portions of the school day hastens mastery of the language

Página:

42

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

7

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-04.txt

  • Documento número 134010
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Undocumented – with college dreams

Autor:

Mary Jewell

Resumen:

What happens when an undocumented student decides to go to college?

Página:

48

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

7

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-04.txt

  • Documento número 134011
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Let’s make dual language the norm

Autor:

Verónica López – Estrada

Leo Gómez

José Agustín Ruíz – Escalante

Resumen:

Students become bilingual and bilaterate when they enroll in dual language programs

Página:

54

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

7

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-04.txt

  • Documento número 134012
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Top notch supports for language learners

Autor:

Noah Borrero

Sara Exposito

María Del Rosario Barillas

Merriane Dyer

Resumen:

The autors describe a young interpreters program, a writting club for girls and a damily outreach program

Página:

60

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

7

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-04.txt

  • Documento número 134013
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
  • Enlace directo