1. importsource = "00131784-2009-11.txt"
Se encontraron 73 resultados.
Artículo:

Value-Added Tests: Buyers, Be Aware

Autor:

Audrey Amrein-Beardsley

Resumen:

What you don't know can hurt you, this author warns.

Página:

38

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-11.txt

  • Documento número 134056
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Myth of Equal Content

Autor:

William H. Schmidt

Leland S. Cogan

Resumen:

If the content isn't covered, students do not have a fair chance on standardized tests.

Página:

44

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-11.txt

  • Documento número 134057
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Next Generation of Testing

Autor:

Bill Tucker

Resumen:

Computer simulations take us far beyond the bubble.

Página:

48

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-11.txt

  • Documento número 134058
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Why Every Student Needs Critical Friends

Autor:

Amy Reynolds

Resumen:

By participating in peer critiques, students become aware of the diversity of their classmates' work and begin to improve their own.

Página:

54

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-11.txt

  • Documento número 134059
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Responsive Writing Assessment

Autor:

Maja Wilson

Resumen:

Creating effective assessment starts with a reader-to-writer response.

Página:

58

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-11.txt

  • Documento número 134060
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
  • Enlace directo