- importsource = "00144029-1993-02.txt"
- Artículo:
Research on the educational implications of attention deficit hyperactivity disorder
- Autor:
Sydney Zentall
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
2
- Periodo:
Octubre-Noviembre 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-02.txt
- Documento número 1568740
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effect of stimulant medication of children with attention deficir disorder: "A review of reviews"
- Autor:
James Swanson
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
2
- Periodo:
Octubre-Noviembre 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-02.txt
- Documento número 1568741
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Educational interventions for students with attention deficit disorder
- Autor:
Thomas Fiore
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
2
- Periodo:
Octubre-Noviembre 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-02.txt
- Documento número 1568742
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Promising school-based practices with students with attention deficit disorder
- Autor:
Barbara Burcham
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
2
- Periodo:
Octubre-Noviembre 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-02.txt
- Documento número 1568743
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Issues in the education of students with attention deficit disorder: introduction to the special issue
- Autor:
Anne Hocutt
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
2
- Periodo:
Octubre-Noviembre 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-02.txt
- Documento número 1633530
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Enlace directo