- importsource = "00144029-1993-03.txt"
- Artículo:
Relationships among states’ fiscal and demographic data and the Implementation of P.L. 94-112
- Autor:
Margaret J. McLaughlin
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Diciembre 1992-Enero 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-03.txt
- Documento número 1568749
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Are special educators’ career paths special? Results from a 13-year Longitudinal study
- Autor:
Judith D. Singer
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Diciembre 1992-Enero 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-03.txt
- Documento número 1568750
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Commentary on legal standards
- Autor:
Ruth M. Cox Buehler
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Diciembre 1992-Enero 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-03.txt
- Documento número 1568751
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Examining the instructional contexts of students with learning Disabilities
- Autor:
Janis A. Bulgren
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Diciembre 1992-Enero 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-03.txt
- Documento número 1633539
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Factors influencing the social status of children of mild academic Disabilities in regular classrooms
- Autor:
Clare Roberts
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Diciembre 1992-Enero 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-03.txt
- Documento número 1633540
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Enlace directo