- importsource = "00144029-1995-04.txt"
- Artículo:
A comment on “must instructionally useful performance assessment be based in the curriculum?”
- Autor:
Kenneth W. Howell
David G. Evans
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
61
- Número:
4
- Periodo:
Febrero 1995
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1995-04.txt
- Documento número 1568840
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Counterpoint: much ado about something(though we’re not sure it’s our article): a reply to Howell and Evans
- Autor:
Stanley L. Deno
Lynn S. Fuchs
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
61
- Número:
4
- Periodo:
Febrero 1995
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1995-04.txt
- Documento número 1568841
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Processing of bottom-up and top-down information by skilled and average deaf readers and implication for whole language instruction
- Autor:
Leonard P. Kelly
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
61
- Número:
4
- Periodo:
Febrero 1995
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1995-04.txt
- Documento número 1633630
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
General education teacher planning: what can students with learning disabilities expect?
- Autor:
Jeanne Shay Schumm
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
61
- Número:
4
- Periodo:
Febrero 1995
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1995-04.txt
- Documento número 1633631
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Isolation timeout used with students with emotional disturbance
- Autor:
Virginia Constenbader
Margery Reading-Brown
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
61
- Número:
4
- Periodo:
Febrero 1995
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1995-04.txt
- Documento número 1633632
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Enlace directo