1. importsource = "00144029-1999-02.txt"
Se encontraron 18 resultados.
Artículo:

This National Survey Raises Concerns About The Affects Of Generics Teacher Certification And Generic Training In The Area Of Physical And Health Disabilities

Autor:

Kathryn Wolff Heller

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

65

Número:

2

Periodo:

Invierno 1999

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1999-02.txt

  • Documento número 1568953
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Evidence Of Successful Maintenance And Generalization Is Provided For Procedures To Induce Te Minful Application Of Planning Strategies In Writing

Autor:

Gary A. Troia

Karen R. Harris

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

65

Número:

2

Periodo:

Invierno 1999

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1999-02.txt

  • Documento número 1568954
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Training Students With Learning Disabilities To Recruit Teacher Attention Resulted In Increased Recruitment, Teacher Praise, Instructional Feedback, And Assignment A ccuracy In This Multiple Baseline Design

Autor:

Sheila R. Alber

Brooke J. Hippler

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

65

Número:

2

Periodo:

Invierno 1999

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1999-02.txt

  • Documento número 1568955
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

While Analyses Of Curriculum Based Measurement For Students Who Are Deaf Of Hard Of Hearing Indicated Good Reliability, Concerns About Validity Suggest The Need For Caution, For This Population, In The Use Of CBM In Traditionally Recommended Ways

Autor:

Rose M. Allinder

Malinda A. Eccarius

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

65

Número:

2

Periodo:

Invierno 1999

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1999-02.txt

  • Documento número 1568956
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Spatial, Logical Mathematical, And Linguistic Intelligences Were Judged Similarly By A Performance Based Assessment And Two Independence Raters, While Bodily Kinesthetic, Interpersonal And Intrapersonal Intelligences Were Not, Perhaps Because Of The Assessment’s Lack Of Specific Activities For These Intelligences

Autor:

Ketty M. Sacouphim

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

65

Número:

2

Periodo:

Invierno 1999

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1999-02.txt

  • Documento número 1633743
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
  • Enlace directo