- importsource = "00144029-1999-02.txt"
- Artículo:
This National Survey Raises Concerns About The Affects Of Generics Teacher Certification And Generic Training In The Area Of Physical And Health Disabilities
- Autor:
Kathryn Wolff Heller
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
65
- Número:
2
- Periodo:
Invierno 1999
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1999-02.txt
- Documento número 1568953
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evidence Of Successful Maintenance And Generalization Is Provided For Procedures To Induce Te Minful Application Of Planning Strategies In Writing
- Autor:
Gary A. Troia
Karen R. Harris
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
65
- Número:
2
- Periodo:
Invierno 1999
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1999-02.txt
- Documento número 1568954
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Training Students With Learning Disabilities To Recruit Teacher Attention Resulted In Increased Recruitment, Teacher Praise, Instructional Feedback, And Assignment A ccuracy In This Multiple Baseline Design
- Autor:
Sheila R. Alber
Brooke J. Hippler
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
65
- Número:
2
- Periodo:
Invierno 1999
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1999-02.txt
- Documento número 1568955
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
While Analyses Of Curriculum Based Measurement For Students Who Are Deaf Of Hard Of Hearing Indicated Good Reliability, Concerns About Validity Suggest The Need For Caution, For This Population, In The Use Of CBM In Traditionally Recommended Ways
- Autor:
Rose M. Allinder
Malinda A. Eccarius
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
65
- Número:
2
- Periodo:
Invierno 1999
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1999-02.txt
- Documento número 1568956
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Spatial, Logical Mathematical, And Linguistic Intelligences Were Judged Similarly By A Performance Based Assessment And Two Independence Raters, While Bodily Kinesthetic, Interpersonal And Intrapersonal Intelligences Were Not, Perhaps Because Of The Assessment’s Lack Of Specific Activities For These Intelligences
- Autor:
Ketty M. Sacouphim
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
65
- Número:
2
- Periodo:
Invierno 1999
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1999-02.txt
- Documento número 1633743
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
- Enlace directo