- importsource = "00144029-1999-04.txt"
- Artículo:
Ethnographic Research Models Highlight Strategies Used By Focal Persons, Parents, And Agencies In Securing Postchool Employment For Persons With Mild Mental Retardation
- Autor:
Patrick J. Devlieger
John S. Trach
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
65
- Número:
4
- Periodo:
Verano 1999
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1999-04.txt
- Documento número 1568962
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
This Study Showed Increased Spelling Accuracy And Revels Of Engagement During CWPT Compared To Traditional Instruction For Both Students With Mild Mental Retardation And Their Typical Peers
- Autor:
Susan L. Mortweet
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
65
- Número:
4
- Periodo:
Verano 1999
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1999-04.txt
- Documento número 1568963
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
This Review Of Research And Current Practices In The Education Of The Transition Mandates Of IDEA Revealed Six Primary Themes Describing The Underlying Beliefs, Systemic Practices, And Structures Critical To Effective Implementation Of The Mandate
- Autor:
Susan Brody Hasazi
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
65
- Número:
4
- Periodo:
Verano 1999
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1999-04.txt
- Documento número 1568964
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Tanis Bryan, The 1996 CEC Research Award Winner, Shares Her Thoughts About Her Reseach Conducted Aver 25 Years, The Nature Of Change In Special Education, The Continued Need For Research On Learning Disabilities, And Ways To Insure That Research In Translate Into Practice
- Autor:
Tanis Bryan
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
65
- Número:
4
- Periodo:
Verano 1999
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1999-04.txt
- Documento número 1633752
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
This Thoughts Provoking Article Describes What We Know About Prevention, How We Thwart Prevention, How Prevention Preventing Behaviors Are Maintained, And What We Can Do To Redirect Our Efforts Toward Prevention Of Emotional And Behavioral Disorders
- Autor:
James M. Kauffman
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
65
- Número:
4
- Periodo:
Verano 1999
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1999-04.txt
- Documento número 1633753
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
- Enlace directo