1. importsource = "00144029-2001-02.txt"
Se encontraron 18 resultados.
Artículo:

This Study Of A Model For Developing And Evaluating Personalized Grading Plans Showed Positive Student Outcomes And Acceptance By Teachers, Parents, And Students

Autor:

Dennis D. Munk

William D. Bursuck

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

67

Número:

2

Periodo:

invierno 2001

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-2001-02.txt

  • Documento número 1569004
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

This Descriptions Of Diverse Pieces Of Qualitative Research Highlights Some Common Elements In Methodology That Led To Unanticipated Findings

Autor:

Margaret Anzul

Judith Evans

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

67

Número:

2

Periodo:

invierno 2001

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-2001-02.txt

  • Documento número 1569005
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

This Evaluations Of The Use Of Accommodating During Statewide Testing Revealed Appropriate Use, But Continued Need For Increased Training Opportunities And Revisions In Reporting Procedures

Autor:

Evelyn Johnso

Kathy Kimball

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

67

Número:

2

Periodo:

invierno 2001

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-2001-02.txt

  • Documento número 1569006
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Finding From This Survey Of Parents From Various Cultures And School Professionals Highlights Differences Perspective On Involvement In Transition Planning Activities

Autor:

Sarah Geenen

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

67

Número:

2

Periodo:

invierno 2001

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-2001-02.txt

  • Documento número 1569007
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Need For Screaming For Esperger Syndrome And Implications Of The Conditions For Special Education Practice Are Highlighted In This Review

Autor:

Stephen Safran

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

67

Número:

2

Periodo:

invierno 2001

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-2001-02.txt

  • Documento número 1633794
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
  • Enlace directo