- importsource = "00144029-2001-02.txt"
- Artículo:
This Study Of A Model For Developing And Evaluating Personalized Grading Plans Showed Positive Student Outcomes And Acceptance By Teachers, Parents, And Students
- Autor:
Dennis D. Munk
William D. Bursuck
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
67
- Número:
2
- Periodo:
invierno 2001
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-2001-02.txt
- Documento número 1569004
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
This Descriptions Of Diverse Pieces Of Qualitative Research Highlights Some Common Elements In Methodology That Led To Unanticipated Findings
- Autor:
Margaret Anzul
Judith Evans
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
67
- Número:
2
- Periodo:
invierno 2001
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-2001-02.txt
- Documento número 1569005
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
This Evaluations Of The Use Of Accommodating During Statewide Testing Revealed Appropriate Use, But Continued Need For Increased Training Opportunities And Revisions In Reporting Procedures
- Autor:
Evelyn Johnso
Kathy Kimball
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
67
- Número:
2
- Periodo:
invierno 2001
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-2001-02.txt
- Documento número 1569006
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Finding From This Survey Of Parents From Various Cultures And School Professionals Highlights Differences Perspective On Involvement In Transition Planning Activities
- Autor:
Sarah Geenen
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
67
- Número:
2
- Periodo:
invierno 2001
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-2001-02.txt
- Documento número 1569007
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Need For Screaming For Esperger Syndrome And Implications Of The Conditions For Special Education Practice Are Highlighted In This Review
- Autor:
Stephen Safran
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
67
- Número:
2
- Periodo:
invierno 2001
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-2001-02.txt
- Documento número 1633794
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
- Enlace directo