1. importsource = "00178012-1996-04.TXT"
Se encontraron 44 resultados.
Artículo:

Increasingly, companies are less focused on selling products and more interested in keeping customers. Ideally, they want to at-tract and keep only high-value cus-tomers. "Manage Marketing by the customer equity test."

Autor:

Robert C. Blattberg

John Deighton.

Página:

136

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

74

Número:

4

Periodo:

Julio-Agosto 1996

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-1996-04.TXT

  • Documento número 1461080
  • Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:58:40 a. m.
  • Creado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:58:40 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Ideas at Work. Many U.S companies are eager to form partnerships with their suppliers, but doing so seems like an insurmountable task.

Página:

42

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

74

Número:

4

Periodo:

Julio-Agosto 1996

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-1996-04.TXT

  • Documento número 1461081
  • Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:58:40 a. m.
  • Creado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:58:40 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Books in Review. In "Too Big to Fail? Walter Wrist on and Citibank," James Grant, editor of Grant's Interest Rate Observer, reviews Wrist on: Walter Wrist on, Citibank, and the Rise and Fall of American Financial Supremacy, by

Autor:

Phillip L. Zweig.

Página:

146

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

74

Número:

4

Periodo:

Julio-Agosto 1996

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-1996-04.TXT

  • Documento número 1461082
  • Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:58:40 a. m.
  • Creado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:58:40 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

HBR Classic. When man-agers expend a great deal of effort without visible results, they are likely to feel a special kind of exhaustion.

Página:

152

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

74

Número:

4

Periodo:

Julio-Agosto 1996

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-1996-04.TXT

  • Documento número 1461083
  • Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:58:40 a. m.
  • Creado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:58:40 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Also in this issue. Strategic Humor looks at the true nature of leadership as interpreted by managers of the future-some fourth and fifth graders from Aurora, New York.

Página:

110

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

74

Número:

4

Periodo:

Julio-Agosto 1996

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-1996-04.TXT

  • Documento número 1461084
  • Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:58:40 a. m.
  • Creado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:58:40 a. m.
  • Enlace directo