- importsource = "00178012-2001-09.txt"
- Artículo:
In Praise of Middle Managers. They've been cast as inflexible, inimaginative bureaucrats who don't add any real value to organizations. But when it comes to implementing radical change, middle managers may actually be executives' strongest allies. Read why.
- Autor:
Quy Nguyen Huy
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
79
- Número:
8
- Periodo:
Septiembre 2001
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2001-09.txt
- Documento número 1461322
- Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 11:09:42 a. m.
- Creado el jueves, 18 de febrero de 2021 11:09:42 a. m.
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- Artículo:
The Superefficient Company. Today, efficiency ends at the edges of your company. The next great frontier for reducing costs, enhancing quality, and accelerating operations is streamlining the processes you share with other companies. Here's how to get started.
- Autor:
Michael Hammer
- Página:
82
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
79
- Número:
8
- Periodo:
Septiembre 2001
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2001-09.txt
- Documento número 1461323
- Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 11:09:42 a. m.
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- Artículo:
The Weird Rules of Creativity. To most experienced executives, managing creativity doesn't look at all like rational management. The practices go beyond counterintuitive; they seem downright strange. And here's what's really weird: Many companies and teams are using these practices with great results.
- Autor:
Robert I. Sutton
- Página:
94
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
79
- Número:
8
- Periodo:
Septiembre 2001
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2001-09.txt
- Documento número 1461324
- Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 11:09:42 a. m.
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- Artículo:
What you don't know about making decisions. When you make a decision, do you ask for advice, read reports, mull them over, say yea or nay, and send your company off to make it happen? Then you're going about it all wrong. New research reveals what goes into an effective decision-making process and how to fell if you've got one.
- Autor:
David A. Garvin
Michael A. Roberto
- Página:
108
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
79
- Número:
8
- Periodo:
Septiembre 2001
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2001-09.txt
- Documento número 1461325
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- Artículo:
We don't need another hero. Caped crusaders need not apply to take on the majority of difficult human problems in business. Learn the four secrets of how quiet leaders, working far from the limelight, achieve miracles of compromise for their own good and the good of their companies.
- Autor:
Joseph L. Badaracco Jr.
- Página:
120
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
79
- Número:
8
- Periodo:
Septiembre 2001
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2001-09.txt
- Documento número 1461326
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