- importsource = "00178012-2003-04.txt"
- Artículo:
Books in brief
- Página:
26
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
81
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2003
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2003-04.txt
- Documento número 1461620
- Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 11:16:08 a. m.
- Creado el jueves, 18 de febrero de 2021 11:16:08 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
HBR Case Study. Keeping to the fairway. A corporate sponsor of the Champions golf tournament for the 12th consecutive year, financial services giant Pace Sterling must now contend with a powerful women’s group taking issue with the male-only membership of the tournament’s country club. Should Pace Sterling consider breaking its association with the event?
- Autor:
Thomas J. Waite
- Página:
29
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
81
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2003
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2003-04.txt
- Documento número 1461621
- Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 11:16:08 a. m.
- Creado el jueves, 18 de febrero de 2021 11:16:08 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
First Person. Leading for Value. Value-based management involves much more than putting in place the latest performance metric or accounting method. Getting people in the organization to focus on shareholder value requires a CEO-led transformation of culture and beliefs
- Autor:
Brian Pitman
- Página:
41
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
81
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2003
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2003-04.txt
- Documento número 1461622
- Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 11:16:08 a. m.
- Creado el jueves, 18 de febrero de 2021 11:16:08 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Luxury for the Masses. A new class of American consumer has come into being, and so has a category of products and services that cater to it. This new-luxury category has created a sweet spot in the market, a place where prices and margins are high-and so are volumes
- Autor:
Michael J. Silverstein
Neil Fiske
- Página:
48
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
81
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2003
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2003-04.txt
- Documento número 1461623
- Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 11:16:08 a. m.
- Creado el jueves, 18 de febrero de 2021 11:16:08 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Tipping Point Leadership. For organizations struggling to remake themselves, the key is to reach that critical point where performance improvement feeds on itself. Learn from turnaround master Bill Bratton, famous for reshaping the NYPD, how you can produce extraordinary change and bring your organization to the tipping point-even when time and resources are tightly constrained
- Autor:
W. Chan Kim
Renée Mauborgne
- Página:
60
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
81
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2003
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2003-04.txt
- Documento número 1461624
- Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 11:16:08 a. m.
- Creado el jueves, 18 de febrero de 2021 11:16:08 a. m.
- Enlace directo