- importsource = "00178055-2008-03.txt"
- Artículo:
Culturally specific pedagogy in the mathematics classroom: strategies for teachers of diverse students.
- Autor:
Jacqueline Leonard
- Página:
563
- Sección:
Voices Inside Schools
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
78
- Número:
3
- Periodo:
Fall 2008
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2008-03.txt
- Documento número 189928
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The power of parents: a critical perspective of bicultural parent involvement in public schools.
- Autor:
Edward M. Olivos
- Página:
565
- Sección:
Voices Inside Schools
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
78
- Número:
3
- Periodo:
Fall 2008
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2008-03.txt
- Documento número 189929
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The way class works: readings on school, family, and the economy.
- Autor:
Lois Weis
- Página:
566
- Sección:
Voices Inside Schools
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
78
- Número:
3
- Periodo:
Fall 2008
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2008-03.txt
- Documento número 189930
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Putting the "Development" in Professional Development: Understanding and Overturning Educational Leaders' Immunities to Change.
- Autor:
Helsing, Deborah
Howell, Annie
Kegan, Robert
Lahey, Lisa
- Página:
437
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
78
- Número:
3
- Periodo:
Fall 2008
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2008-03.txt
- Documento número 793696
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Achievement as Resistance: The Development of a Critical Race Achievement Ideology among Black Achievers.
- Autor:
Carter, Dorinda J.
- Página:
466
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
78
- Número:
3
- Periodo:
Fall 2008
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2008-03.txt
- Documento número 793697
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:02 a. m.
- Enlace directo