1. importsource = "00178055-2008-03.txt"
Se encontraron 24 resultados.
Artículo:

Culturally specific pedagogy in the mathematics classroom: strategies for teachers of diverse students.

Autor:

Jacqueline Leonard

Página:

563

Sección:

Voices Inside Schools

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

78

Número:

3

Periodo:

Fall 2008

ISSN:

00178055

SrcID:

00178055-2008-03.txt

  • Documento número 189928
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The power of parents: a critical perspective of bicultural parent involvement in public schools.

Autor:

Edward M. Olivos

Página:

565

Sección:

Voices Inside Schools

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

78

Número:

3

Periodo:

Fall 2008

ISSN:

00178055

SrcID:

00178055-2008-03.txt

  • Documento número 189929
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The way class works: readings on school, family, and the economy.

Autor:

Lois Weis

Página:

566

Sección:

Voices Inside Schools

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

78

Número:

3

Periodo:

Fall 2008

ISSN:

00178055

SrcID:

00178055-2008-03.txt

  • Documento número 189930
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Putting the "Development" in Professional Development: Understanding and Overturning Educational Leaders' Immunities to Change.

Autor:

Helsing, Deborah

Howell, Annie

Kegan, Robert

Lahey, Lisa

Página:

437

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

78

Número:

3

Periodo:

Fall 2008

ISSN:

00178055

SrcID:

00178055-2008-03.txt

  • Documento número 793696
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Achievement as Resistance: The Development of a Critical Race Achievement Ideology among Black Achievers.

Autor:

Carter, Dorinda J.

Página:

466

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

78

Número:

3

Periodo:

Fall 2008

ISSN:

00178055

SrcID:

00178055-2008-03.txt

  • Documento número 793697
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:02 a. m.
  • Enlace directo