- importsource = "00178055-2013-02.txt"
- Artículo:
Rethinking Teacher Evaluation: A conversation about statistical Inferences and value-added models
- Autor:
KIMBERLEE CALLISTER EVERSON
ERIKA FEINAUER
RICHARD R. SUDWEEKS
- Página:
349
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
83
- Número:
3
- Periodo:
verano 2013
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2013-02.txt
- Documento número 190118
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:27 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:27 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning from Teacher Observations: Challenges and opportunities posed by new teacher evaluation systems
- Autor:
Heather C. Hill
Pam Grossman
- Página:
371
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
83
- Número:
3
- Periodo:
verano 2013
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2013-02.txt
- Documento número 190119
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:27 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:27 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Review: Effective inclusive schools: designing successful schoolwide programs. By Thomas Hehir and Lauren Katzman
- Autor:
Rachel Currie-Rubin
- Página:
385
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
83
- Número:
3
- Periodo:
verano 2013
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2013-02.txt
- Documento número 190120
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:27 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:27 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Leaving the Space Better Than You Found It Through Song: Music, Diversity, and Mission in One Black Student Organization
- Autor:
SHERRY L. DECKMAN
- Página:
279
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
83
- Número:
3
- Periodo:
verano 2013
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2013-02.txt
- Documento número 1082026
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Gifted Education
- Autor:
GRAHAM OLIVER
- Página:
295
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
83
- Número:
3
- Periodo:
verano 2013
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2013-02.txt
- Documento número 1082027
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:54 a. m.
- Enlace directo