- importsource = "00219584-2005-07.txt"
- Artículo:
Ask the Historian
- Autor:
William B. Jensen
- Resumen:
The Origins of Positive and Negative in Electricity
- Página:
988
- Sección:
Chemical Education Today
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
7
- Periodo:
July 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-07.txt
- Documento número 245477
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:39 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:39 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Chemical Laboratory Information Profile
- Autor:
Jay A. Young
- Resumen:
Copper(II) Acetate Monohydrate
- Página:
990
- Sección:
Chemical Education Today
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
7
- Periodo:
July 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-07.txt
- Documento número 245478
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:39 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:39 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Chemical Laboratory Information Profile
- Autor:
Jay A. Young
- Resumen:
Copper(I) Chloride
- Página:
991
- Sección:
Chemical Education Today
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
7
- Periodo:
July 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-07.txt
- Documento número 245479
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:39 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:39 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Book and Media Reviews
- Autor:
Judith V. Boettcher
Rita-Marie Conrad
Norbert J. Pienta
- Resumen:
Faculty Guide for Moving Teaching and Learning to the Web, Second Edition
- Página:
1000
- Sección:
Chemical Education Today
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
7
- Periodo:
July 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-07.txt
- Documento número 245480
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:39 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:39 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Book and Media Reviews
- Autor:
Tadamassa Shida
Andrew J. Pounds
- Resumen:
The Chemical Bond: A Fundamental Quantum–Mechanical Picture (Springer Series in Chemical Physics)
- Página:
1000
- Sección:
Chemical Education Today
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
7
- Periodo:
July 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-07.txt
- Documento número 245481
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:39 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:39 p. m.
- Enlace directo