- importsource = "00219584-2013-05.txt"
- Artículo:
Understanding the State of the Art for Measurement in Chemistry Education Research: Examining the Psychometric Evidence
- Autor:
Janelle A. Arjoon
Xiaoying Xu
Jennifer E. Lewis
- Página:
536
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-05.txt
- Documento número 249150
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Psychometric Analysis of the Chemical Concepts Inventory
- Autor:
Jack Barbera
- Página:
546
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-05.txt
- Documento número 249151
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Assessing the Development of Chemistry Students’ Conceptual and Visual Understanding of Dimensional Analysis via Supplemental Use of Web-Based Software
- Autor:
Jennifer T. Ellis
- Página:
554
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-05.txt
- Documento número 249152
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Results from a National Needs Assessment Survey: A View of Assessment Efforts within Chemistry Departments
- Autor:
Mary Elizabeth Emenike
Jacob Schroeder
Kristen Murphy
- Página:
561
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-05.txt
- Documento número 249153
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Creating and Teaching a Web-Based, University-Level Introductory Chemistry Course That Incorporates Laboratory Exercises and Active Learning Pedagogies
- Autor:
Linda R. Phipps
- Página:
568
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-05.txt
- Documento número 249154
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:58 p. m.
- Enlace directo