- importsource = "00219584-2013-09.txt"
- Artículo:
A Process for Developing Introductory Science Laboratory Learning Goals To Enhance Student Learning and Instructional Alignment
- Autor:
Jennifer M. Duis
Laurel L. Schafer
- Página:
1144
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-09.txt
- Documento número 249285
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Changing the First-Year Chemistry Laboratory Manual To Implement a Problem-Based Approach That Improves Student Engagement
- Autor:
Thamara Laredo
- Página:
1151
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-09.txt
- Documento número 249286
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Development and Preliminary Impacts of the Implementation of an Authentic Research-Based Experiment in General Chemistry
- Autor:
Janice Hall Tomasik
Katelyn E. Cottone
- Página:
1155
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-09.txt
- Documento número 249287
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using a Thematic Laboratory-Centered Curriculum To Teach General Chemistry
- Autor:
Todd A. Hopkins
Michael Samide
- Página:
1162
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-09.txt
- Documento número 249288
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Designing and Incorporating Green Chemistry Courses at a Liberal Arts College To Increase Students’ Awareness and Interdisciplinary Collaborative Work
- Autor:
Renuka Manchanayakage
- Página:
1167
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-09.txt
- Documento número 249289
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Enlace directo