1. importsource = "00219584-2015-03.txt"
Se encontraron 80 resultados.
Artículo:

Mental Rolodexing: Senior Chemistry Majors’ Understanding of Chemical and Physical Properties

Autor:

Ryan S. DeFever

Heather Bruce

Gautam Bhattacharyya

Página:

415

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

3

Periodo:

Marzo 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-03.txt

  • Documento número 249879
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Comparison and Evaluation of Learning Outcomes from an International Perspective: Development of a Best-Practice Process

Autor:

Maja Elmgren

Felix Ho

Eva Akesson

Página:

427

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

3

Periodo:

Marzo 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-03.txt

  • Documento número 249880
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Promoting Chemistry Learning through Undergraduate Work Experience in the Chemistry Lab: A Practical Approach

Autor:

Hong-Bin Yu

Página:

433

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

3

Periodo:

Marzo 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-03.txt

  • Documento número 249881
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Qualitative to Quantitative and Spectrum to Report: An Instrument-Focused Research Methods Course for First-Year Students

Autor:

Alyssa C. Thomas

Michelle A. Boucher

Curtis R. Pulliam

Página:

439

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

3

Periodo:

Marzo 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-03.txt

  • Documento número 249882
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Incorporating Students’ Self-Designed, Research-Based Analytical Chemistry Projects into the Instrumentation Curriculum

Autor:

Ruomei Gao

Página:

444

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

3

Periodo:

Marzo 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-03.txt

  • Documento número 249883
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Enlace directo