- importsource = "00219584-2015-11.txt"
- Artículo:
Review of Chemical Energy Storage
- Autor:
Hal H. Harris
- Página:
1781
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-11.txt
- Documento número 250165
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploring the Structure and Function of the Chemistry Self-Concept Inventory with High School Chemistry Students
- Autor:
Sara E. Nielsen
Ellen Yezierski
- Página:
1782
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-11.txt
- Documento número 250166
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Preparation for College General Chemistry: More than Just a Matter of Content Knowledge Acquisition
- Autor:
Mark S. Cracolice
Brittany D. Busby
- Página:
1790
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-11.txt
- Documento número 250167
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Historical Investigation into Item Formats of ACS Exams and Their Relationships to Science Practices
- Autor:
Alexandra Brandriet
Jessica J. Reed
Thomas Holme
- Página:
1798
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-11.txt
- Documento número 250168
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Developing and Implementing an Assessment Technique To Measure Linked Concepts
- Autor:
Li Ye
Razanne Oueini
Scott E. Lewis
- Página:
1807
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-11.txt
- Documento número 250169
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo