- importsource = "00219584-2016-01.txt"
- Artículo:
Effect of Computer Simulations at the Particulate and Macroscopic Levels on Students’ Understanding of the Particulate Nature of Matter
- Autor:
Hui Tang
Michael R. Abraham
- Página:
31
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-01.txt
- Documento número 250241
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Chemical Information Literacy: pKa Values—Where Do Students Go Wrong?
- Autor:
Alison B. Flynn
Delphine G. Amellal
- Página:
39
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-01.txt
- Documento número 250242
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What Knowledge of Responsible Conduct of Research Do Undergraduates Bring to Their Undergraduate Research Experiences?
- Autor:
Patricia Ann Mabrouk
- Página:
46
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-01.txt
- Documento número 250243
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Transitioning from Expository Laboratory Experiments to Course-Based Undergraduate Research in General Chemistry
- Autor:
Ted M. Clark
Rebecca Ricciardo
Tyler Weaver
- Página:
56
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-01.txt
- Documento número 250244
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Encouraging Higher-Order Thinking in General Chemistry by Scaffolding Student Learning Using Marzano’s Taxonomy
- Autor:
Santiago Toledo
Justin M. Dubas
- Página:
64
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-01.txt
- Documento número 250245
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo