1. importsource = "00219584-2016-01.txt"
Se encontraron 74 resultados.
Artículo:

Effect of Computer Simulations at the Particulate and Macroscopic Levels on Students’ Understanding of the Particulate Nature of Matter

Autor:

Hui Tang

Michael R. Abraham

Página:

31

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

1

Periodo:

Enero 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-01.txt

  • Documento número 250241
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Chemical Information Literacy: pKa Values—Where Do Students Go Wrong?

Autor:

Alison B. Flynn

Delphine G. Amellal

Página:

39

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

1

Periodo:

Enero 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-01.txt

  • Documento número 250242
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

What Knowledge of Responsible Conduct of Research Do Undergraduates Bring to Their Undergraduate Research Experiences?

Autor:

Patricia Ann Mabrouk

Página:

46

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

1

Periodo:

Enero 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-01.txt

  • Documento número 250243
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Transitioning from Expository Laboratory Experiments to Course-Based Undergraduate Research in General Chemistry

Autor:

Ted M. Clark

Rebecca Ricciardo

Tyler Weaver

Página:

56

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

1

Periodo:

Enero 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-01.txt

  • Documento número 250244
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Encouraging Higher-Order Thinking in General Chemistry by Scaffolding Student Learning Using Marzano’s Taxonomy

Autor:

Santiago Toledo

Justin M. Dubas

Página:

64

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

1

Periodo:

Enero 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-01.txt

  • Documento número 250245
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Enlace directo