- importsource = "00219584-2016-03.txt"
- Artículo:
A Combination Course and Lab-Based Approach To Teaching Research Skills to Undergraduates
- Autor:
Amy M. Danowitz
Ronald C. Brown
Clinton D. Jones
- Página:
434
- Publicación:
Journal of chemical education
- Volúmen:
93
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-03.txt
- Documento número 250313
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Combining Chemical Information Literacy, Communication Skills, Career Preparation, Ethics, and Peer Review in a Team-Taught Chemistry Course
- Autor:
Mary Lou Baker Jones
Paul G. Seybold
- Página:
439
- Publicación:
Journal of chemical education
- Volúmen:
93
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-03.txt
- Documento número 250314
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Integrating Chemical Information Instruction into the Chemistry Curriculum on Borrowed Time: A Multiyear Case Study of a Capstone Research Report for Organic Chemistry
- Autor:
Danielle L. Jacobs
Heather A. Dalal
Patricia H. Dawson
- Página:
444
- Publicación:
Journal of chemical education
- Volúmen:
93
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-03.txt
- Documento número 250315
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Integrating Chemical Information Instruction into the Chemistry Curriculum on Borrowed Time: The Multiyear Development and Evolution of a Virtual Instructional Tutorial
- Autor:
Danielle L. Jacobs
Heather A. Dalal
Patricia H. Dawson
- Página:
452
- Publicación:
Journal of chemical education
- Volúmen:
93
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-03.txt
- Documento número 250316
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Interdisciplinary Explorations: Promoting Critical Thinking via Problem-Based Learning in an Advanced Biochemistry Class
- Autor:
Chapel D. Cowden and
Manuel F. Santiago
- Página:
464
- Publicación:
Journal of chemical education
- Volúmen:
93
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-03.txt
- Documento número 250317
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo