1. importsource = "00219584-2016-03.txt"
Se encontraron 54 resultados.
Artículo:

A Combination Course and Lab-Based Approach To Teaching Research Skills to Undergraduates

Autor:

Amy M. Danowitz

Ronald C. Brown

Clinton D. Jones

Página:

434

Publicación:

Journal of chemical education

Volúmen:

93

Número:

3

Periodo:

marzo 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-03.txt

  • Documento número 250313
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Combining Chemical Information Literacy, Communication Skills, Career Preparation, Ethics, and Peer Review in a Team-Taught Chemistry Course

Autor:

Mary Lou Baker Jones

Paul G. Seybold

Página:

439

Publicación:

Journal of chemical education

Volúmen:

93

Número:

3

Periodo:

marzo 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-03.txt

  • Documento número 250314
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Integrating Chemical Information Instruction into the Chemistry Curriculum on Borrowed Time: A Multiyear Case Study of a Capstone Research Report for Organic Chemistry

Autor:

Danielle L. Jacobs

Heather A. Dalal

Patricia H. Dawson

Página:

444

Publicación:

Journal of chemical education

Volúmen:

93

Número:

3

Periodo:

marzo 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-03.txt

  • Documento número 250315
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Integrating Chemical Information Instruction into the Chemistry Curriculum on Borrowed Time: The Multiyear Development and Evolution of a Virtual Instructional Tutorial

Autor:

Danielle L. Jacobs

Heather A. Dalal

Patricia H. Dawson

Página:

452

Publicación:

Journal of chemical education

Volúmen:

93

Número:

3

Periodo:

marzo 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-03.txt

  • Documento número 250316
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Interdisciplinary Explorations: Promoting Critical Thinking via Problem-Based Learning in an Advanced Biochemistry Class

Autor:

Chapel D. Cowden and

Manuel F. Santiago

Página:

464

Publicación:

Journal of chemical education

Volúmen:

93

Número:

3

Periodo:

marzo 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-03.txt

  • Documento número 250317
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Enlace directo