1. importsource = "00333085-1998-02.txt"
Se encontraron 36 resultados.
Artículo:

Inclusion, the Law, and Placement Decisions: Implications for School Psychologist

Página:

145

Sección:

Educational Practices and Problems

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

35

Número:

2

Periodo:

Abril 1998

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1998-02.txt

  • Documento número 395389
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

School Psychologists, Perceptions of Priorities for Dealing With the Dropout Problem

Autor:

Carla J. Egyed

David E. McIntosh

Kay S. Bull

Página:

153

Sección:

Educational Practices and Problems

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

35

Número:

2

Periodo:

Abril 1998

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1998-02.txt

  • Documento número 395390
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Improving Teacher Prediction of Children at Risk for Reading Failure

Autor:

Jane M. Flym

Mohammad Hoseein Rahbar

Página:

163

Sección:

General

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

35

Número:

2

Periodo:

Abril 1998

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1998-02.txt

  • Documento número 395391
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Helping Grandkin Grandehildren Raised by Grandparent: Expanding Psychology in the Schools

Autor:

Oliver W. Edwars

Página:

173

Sección:

General

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

35

Número:

2

Periodo:

Abril 1998

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1998-02.txt

  • Documento número 395392
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Schools Memberhip Among Students With Learning Disabilities and Nondisabled Students in a Semirural High Schools

Autor:

Winston J. Hagborg

Página:

183

Sección:

General

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

35

Número:

2

Periodo:

Abril 1998

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1998-02.txt

  • Documento número 395393
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Enlace directo