- importsource = "03054985-2007-05.txt"
- Artículo:
What should an index of school segregation measure
- Autor:
Rebecca Allen
Anna Vignoles
- Página:
643
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
5
- Periodo:
Noviembre 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-05.txt
- Documento número 332900
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What does an index of school segregation measure? A commentary on Allen and Vignoles
- Autor:
Stephen Gorard
- Página:
669
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
5
- Periodo:
Noviembre 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-05.txt
- Documento número 332901
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Private schools and the millennium development goal of universal primary education: a census and comparative Surrey in Hyderabad, India
- Autor:
James Tooley
Pauline Dixon
S.V. Gomathi
- Página:
539
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
5
- Periodo:
Noviembre 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-05.txt
- Documento número 1231818
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Changing classroom practice at key stage 2 : the impact of New Labour´s national strategies
- Autor:
Rosemary Webb
Graham Vulliamy
- Página:
561
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
5
- Periodo:
Noviembre 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-05.txt
- Documento número 1231819
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Birth to school study: Evidence on the effectiveness of PEEP, an early intervention for children at risk of educational under-achievement
- Autor:
Maria Evangelou
Greg Brooks
Sally Smith
- Página:
581
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
5
- Periodo:
Noviembre 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-05.txt
- Documento número 1231820
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Enlace directo