1. importsource = "03054985-2008-04.txt"
Se encontraron 21 resultados.
Artículo:

Research and practice in science education: a response to Traianou and Hammersley

Autor:

Robin Millar

John Leach

Jonathan Osborne

Mary Ratcliffe

Página:

483

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

4

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-04.txt

  • Documento número 332931
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Making science education evidence-based? A brief reply to Millar, Leach, Osborne and Ratcliffe

Autor:

Anna Traianou

Martyn Hammersley

Página:

489

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

4

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-04.txt

  • Documento número 332932
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Introducing a neo-Weberian perspective in the study of globalisation and education: structural reforms of the education systems in France and Israel after the Second World War

Autor:

Julia Resnik

Página:

385

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

4

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-04.txt

  • Documento número 796967
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Teachers' perceptions and A-level performance: is there any evidence of systematic bias?

Autor:

Martin Snell

Andy Thorpe

Sherria Hoskins

Arnaud Chevalier

Página:

403

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

4

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-04.txt

  • Documento número 796968
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Negotiating the textuality of Further Education: issues of agency and participation

Autor:

Zoe Fowler

Página:

425

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

4

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-04.txt

  • Documento número 796969
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
  • Enlace directo