1. importsource = "03054985-2009-01.txt"
Se encontraron 21 resultados.
Artículo:

Cognitive neuroscience and education: unravelling the confusion

Autor:

Noel Purdy; Hugh Morrison

Página:

99

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

35

Número:

1

Periodo:

Febrero 2009

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2009-01.txt

  • Documento número 632536
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Medicalised pupils: the case of ADD/ADHD

Autor:

Kristjn Kristjnsson

Página:

111

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

35

Número:

1

Periodo:

Febrero 2009

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2009-01.txt

  • Documento número 632537
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Buying your way into college? Private tuition and the transition to higher education in Ireland

Autor:

Emer Smyth

Página:

1

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

35

Número:

1

Periodo:

Febrero 2009

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2009-01.txt

  • Documento número 332951
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Seen and heard, and then not heard: Scottish pupils' experience of democratic educational practice during the transition from primary to secondary school

Autor:

Ross Deuchar

Página:

23

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

35

Número:

1

Periodo:

Febrero 2009

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2009-01.txt

  • Documento número 332952
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

From an exclusionary to an inclusive understanding of educational difficulties and educational space: implications for the Learning Support Assistant's role

Autor:

Wayne Veck

Página:

41

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

35

Número:

1

Periodo:

Febrero 2009

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2009-01.txt

  • Documento número 332953
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Enlace directo