- importsource = "03601315-2005-07.txt"
- Artículo:
Building intersubjectivity at a distance during the collaborative writing of fairytales
- Autor:
M.B. Ligorio
C. Pontecorvo
- Página:
357
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
45
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2005
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2005-07.txt
- Documento número 92473
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Perspectives and patterns in developing and implementing international web-based collaborative learning environments
- Autor:
M.B. Ligorio
M. Veermans
- Página:
271
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
45
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2005
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2005-07.txt
- Documento número 983289
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:40 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Desings of we-based collaborative learning environments. Translating the pedagogical learning principles to human computer implementation
- Autor:
W. Rubens
B. Emans
T. Leinonen
- Página:
276
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
45
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2005
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2005-07.txt
- Documento número 983290
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:40 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teachers attitudes to and beliefs about web-based collaborative learning environments in the context of an international implementation
- Autor:
V. Kollias
N. Mamalougos
S. Vosniadou
- Página:
295
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
45
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2005
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2005-07.txt
- Documento número 983291
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:40 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The nature of the discourse in web-based collaborative learning environments: case studies from four different
- Autor:
M. Veermans
- Página:
316
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
45
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2005
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2005-07.txt
- Documento número 983292
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:40 a. m.
- Enlace directo