1. importsource = "03601315-2007-03.txt"
Se encontraron 44 resultados.
Artículo:

Scaffolding collaborative argumentation in asynchronous discussions with message constraints and message labels

Autor:

Allan Jeong

Sunyoung Joung

Página:

427

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

48

Número:

3

Periodo:

Abril 2007

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2007-03.txt

  • Documento número 92527
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Development of a theory-based internet program promoting maintenance of diet and physical activity change to 8-year-old African American girls

Autor:

Debbe Thompson

Janice Baranowski

Karen Cullen

Página:

446

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

48

Número:

3

Periodo:

Abril 2007

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2007-03.txt

  • Documento número 92528
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using online role play to teach internet safety awareness

Autor:

J.M. Wishart

C.E. Oades

M. Morris

Página:

460

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

48

Número:

3

Periodo:

Abril 2007

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2007-03.txt

  • Documento número 92529
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

microLESSONS in teacher education: Examining pre-service teachers’ pedagogical beliefs

Autor:

Cher Ping Lim

Bee Choo Chan

Página:

474

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

48

Número:

3

Periodo:

Abril 2007

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2007-03.txt

  • Documento número 92530
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Aptitude-treatment interactions in preservice teachers’ behavior change during computer-simulated teaching

Autor:

Yu-Chu Yeh

Página:

495

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

48

Número:

3

Periodo:

Abril 2007

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2007-03.txt

  • Documento número 92531
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo