1. importsource = "03601315-2008-03.txt"
Se encontraron 99 resultados.
Artículo:

Web-based synchronized multimedia lecture system design for teaching/learning Chinese as second language

Autor:

Herng-Yow Chen

Kuo-Yu Liu

Página:

693

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

3

Periodo:

Abril 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-03.txt

  • Documento número 92644
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Text-based synchronous e-learning and dyslexia: Not necessarily the perfect match!

Autor:

B.P. Woodfine

M. Baptista Nunes

D.J. Wright

Página:

703

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

3

Periodo:

Abril 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-03.txt

  • Documento número 92645
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Participation in class and in online discussions: Gender differences

Autor:

Avner Caspi

Eran Chajut

Kelly Saporta

Página:

718

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

3

Periodo:

Abril 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-03.txt

  • Documento número 92646
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Effects of computer collaborative group work on peer acceptance of a junior pupil with attention deficit hyperactivity disorder (ADHD)

Autor:

Teck Shuenn Tan

Wing Sum Cheung

Página:

725

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

3

Periodo:

Abril 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-03.txt

  • Documento número 92647
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Knowledge sharing and creation in a teachers’ professional virtual community

Autor:

Fu-ren Lin

Sheng-cheng Lin

Tzu-ping Huang

Página:

742

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

3

Periodo:

Abril 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-03.txt

  • Documento número 92648
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo