1. importsource = "03601315-2008-04.txt"
Se encontraron 99 resultados.
Artículo:

What drives a successful e-Learning? An empirical investigation of the critical factors influencing learner satisfaction

Autor:

Pei-Chen Sun

Ray J. Tsai

Glenn Finger

Página:

1183

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

4

Periodo:

Mayo 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-04.txt

  • Documento número 92677
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Performance analysis of GAME: A generic automated marking environment

Autor:

Michael Blumenstein

Steve Green

Shoshana Fogelman

Página:

1203

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

4

Periodo:

Mayo 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-04.txt

  • Documento número 92678
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Attitudes, beliefs, and attendance in a hybrid course

Autor:

Errol Yudko

Randy Hirokawa

Robert Chi

Página:

1217

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

4

Periodo:

Mayo 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-04.txt

  • Documento número 92679
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Limits of PowerPoint’s Power: Enhancing students’ self-efficacy and attitudes but not their behavior

Autor:

Joshua E. Susskind

Página:

1228

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

4

Periodo:

Mayo 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-04.txt

  • Documento número 92680
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A practical ontology query expansion algorithm for semantic-aware learning objects retrieval

Autor:

Ming-Che Lee

Kun Hua Tsai AIT Tzone I. Wang

Página:

1240

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

4

Periodo:

Mayo 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-04.txt

  • Documento número 92681
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo