1. importsource = "03601315-2009-05.txt"
Se encontraron 48 resultados.
Artículo:

The toolbox for local and global plagiarism detection

Autor:

Sergey Butakov

Vladislav Scherbinin

Página:

781

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

4

Periodo:

Mayo 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-05.txt

  • Documento número 92899
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Applying adaptive swarm intelligence technology with structuration in web-based collaborative learning

Autor:

Yueh-Min Huang

Chien-Hung Liu

Página:

789

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

4

Periodo:

Mayo 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-05.txt

  • Documento número 92900
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Not just fun, but serious strategies: Using meta-cognitive strategies in game-based learning

Autor:

Bokyeong Kim

Hyungsung Park

Youngkyun Baek

Página:

800

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

4

Periodo:

Mayo 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-05.txt

  • Documento número 92901
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Computer based testing using “digital ink”: Participatory design of a Tablet PC based assessment application for secondary education

Autor:

Panagiotis Siozos

George Palaigeorgiou

George Triantafyllakos

Theofanis Despotakis

Página:

811

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

4

Periodo:

Mayo 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-05.txt

  • Documento número 92902
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The role of social presence in learner-centered communicative language learning using synchronous computer-mediated communication: Experimental study

Autor:

Masanori Yamada

Página:

820

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

4

Periodo:

Mayo 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-05.txt

  • Documento número 92903
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo