1. importsource = "03601315-2009-12.txt"
Se encontraron 68 resultados.
Artículo:

An analysis of students’ spontaneous computer-mediated help seeking: A step toward the design of ecologically valid supporting tools  

Autor:

Minna Puustinen

Olga Volckaert-Legrier

Danièle Coquin

Josie Bernicot

Página:

1040

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

53

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-12.txt

  • Documento número 92969
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Comments on “Learning with ICT: New perspectives on help seeking and information searching”  

Autor:

David Wood

Página:

1048

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

53

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-12.txt

  • Documento número 92970
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Design, implementation and validation of a Europe-wide pedagogical framework for e-Learning  

Autor:

Andrina Grani?

Charles Mifsud

Maja ?ukuši?

Página:

1052

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

53

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-12.txt

  • Documento número 92971
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Form one students’ engagement with computer games and its effect on their academic achievement in a Malaysian secondary school  

Autor:

Yee Leng Eow

Wan Zah bte Wan Ali

Rosnaini bt. Mahmud

Roselan Baki

Página:

1082

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

53

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-12.txt

  • Documento número 92972
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Conceptions of learning versus conceptions of web-based learning: The differences revealed by college students  

Autor:

Chin-Chung Tsai

Página:

1092

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

53

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-12.txt

  • Documento número 92973
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo