- importsource = "03601315-2009-12.txt"
- Artículo:
An analysis of students’ spontaneous computer-mediated help seeking: A step toward the design of ecologically valid supporting tools
- Autor:
Minna Puustinen
Olga Volckaert-Legrier
Danièle Coquin
Josie Bernicot
- Página:
1040
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
53
- Número:
04
- Periodo:
Diciembre 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-12.txt
- Documento número 92969
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Comments on “Learning with ICT: New perspectives on help seeking and information searching”
- Autor:
David Wood
- Página:
1048
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
53
- Número:
04
- Periodo:
Diciembre 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-12.txt
- Documento número 92970
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Design, implementation and validation of a Europe-wide pedagogical framework for e-Learning
- Autor:
Andrina Grani?
Charles Mifsud
Maja ?ukuši?
- Página:
1052
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
53
- Número:
04
- Periodo:
Diciembre 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-12.txt
- Documento número 92971
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Form one students’ engagement with computer games and its effect on their academic achievement in a Malaysian secondary school
- Autor:
Yee Leng Eow
Wan Zah bte Wan Ali
Rosnaini bt. Mahmud
Roselan Baki
- Página:
1082
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
53
- Número:
04
- Periodo:
Diciembre 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-12.txt
- Documento número 92972
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Conceptions of learning versus conceptions of web-based learning: The differences revealed by college students
- Autor:
Chin-Chung Tsai
- Página:
1092
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
53
- Número:
04
- Periodo:
Diciembre 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-12.txt
- Documento número 92973
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo