- importsource = "03601315-2011-02.txt"
- Artículo:
Investigating factors that influence social presence and learning outcomes in distance higher education
- Autor:
Jungjoo Kim
Yangyi Kwon
Daeyeon Cho
- Página:
1512
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
57
- Número:
02
- Periodo:
Septiembre 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 93270
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reviewing the need for gaming in education to accommodate the net generation
- Autor:
G. Bekebrede
H.J.G. Warmelink
I.S. Mayer
- Página:
1521
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
57
- Número:
02
- Periodo:
Septiembre 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 93271
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploring academic teachers’ continuance toward the web-based learning system: The role of causal attributions
- Autor:
Ming-Chien Hung
I.-Chiu Chang
Hsin-Ginn Hwang
- Página:
1530
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
57
- Número:
02
- Periodo:
Septiembre 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 93272
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Collaborative storytelling experiences in social media: Influence of peer-assistance mechanisms
- Autor:
Chen-Chung Liu
Kuo-Ping Liu
Wei-Hong Chen
Chiu-Pin Lin
Gwo-Dong Chen
- Página:
1544
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
57
- Número:
02
- Periodo:
Septiembre 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 93273
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Development of a diagnostic system using a testing-based approach for strengthening student prior knowledge
- Autor:
Yi-Chun Lin
Yen-Ting Lin
Yueh-Min Huang
- Página:
1557
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
57
- Número:
02
- Periodo:
Septiembre 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 93274
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo