1. importsource = "03601315-2011-02.txt"
Se encontraron 88 resultados.
Artículo:

Investigating factors that influence social presence and learning outcomes in distance higher education

Autor:

Jungjoo Kim

Yangyi Kwon

Daeyeon Cho

Página:

1512

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

02

Periodo:

Septiembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-02.txt

  • Documento número 93270
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Reviewing the need for gaming in education to accommodate the net generation

Autor:

G. Bekebrede

H.J.G. Warmelink

I.S. Mayer

Página:

1521

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

02

Periodo:

Septiembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-02.txt

  • Documento número 93271
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Exploring academic teachers’ continuance toward the web-based learning system: The role of causal attributions

Autor:

Ming-Chien Hung

I.-Chiu Chang

Hsin-Ginn Hwang

Página:

1530

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

02

Periodo:

Septiembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-02.txt

  • Documento número 93272
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Collaborative storytelling experiences in social media: Influence of peer-assistance mechanisms

Autor:

Chen-Chung Liu

Kuo-Ping Liu

Wei-Hong Chen

Chiu-Pin Lin

Gwo-Dong Chen

Página:

1544

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

02

Periodo:

Septiembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-02.txt

  • Documento número 93273
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Development of a diagnostic system using a testing-based approach for strengthening student prior knowledge

Autor:

Yi-Chun Lin

Yen-Ting Lin

Yueh-Min Huang

Página:

1557

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

02

Periodo:

Septiembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-02.txt

  • Documento número 93274
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo