1. importsource = "03601315-2013-02.txt"
Se encontraron 46 resultados.
Artículo:

Facilitating argumentative knowledge construction through a transactive discussion script in CSCL

Autor:

Omid Noroozi

Armin Weinberger

Harm J.A. Biemans

Página:

59

Publicación:

Computers & Education

Número:

61

Periodo:

febrero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-02.txt

  • Documento número 93639
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Mobile learning technology based on iOS devices to support students with special education needs

Autor:

?lvaro Fernßndez-L?pez

Mar?a Jos? Rodr?guez-F?rtiz

Mar?a Luisa Rodr?guez-Almendros

Página:

77

Publicación:

Computers & Education

Número:

61

Periodo:

febrero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-02.txt

  • Documento número 93640
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Surveying FIFA instructors' behavioral intention toward the Multimedia Teaching Materials

Autor:

M. Armenteros

Shu-Sheng Liaw

M. Fernßndez

Página:

91

Publicación:

Computers & Education

Número:

61

Periodo:

febrero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-02.txt

  • Documento número 93641
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using theoretical models to examine the acceptance behavior of mobile phone messaging to enhance parentûteacher interactions

Autor:

Li-Hsing Ho

Chang-Liang Hung

Hui-Chun Chen

Página:

105

Publicación:

Computers & Education

Número:

61

Periodo:

febrero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-02.txt

  • Documento número 93642
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

SLurtles: Supporting constructionist learning in Second Life

Autor:

Carina Girvan

Brendan Tangney

Timothy Savage

Página:

115

Publicación:

Computers & Education

Número:

61

Periodo:

febrero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-02.txt

  • Documento número 93643
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo