- importsource = "03601315-2013-03.txt"
- Artículo:
Current status, opportunities and challenges of augmented reality in education
- Autor:
Hsin-Kai Wu
Silvia Wen-Yu Lee
Hsin-Yi Chang
- Página:
41
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
62
- Periodo:
marzo 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-03.txt
- Documento número 93662
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Continuance acceptance of computer based assessment through the integration of user's expectations and perceptions
- Autor:
Vasileios Terzis
Christos N. Moridis
Anastasios A. Economides
- Página:
50
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
62
- Periodo:
marzo 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-03.txt
- Documento número 93663
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effects of computer-assisted instruction on the achievement, attitudes and retention of fourth grade mathematics students in North Cyprus
- Autor:
Olga Pilli
Meral Aksu
- Página:
62
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
62
- Periodo:
marzo 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-03.txt
- Documento número 93664
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Blended e-assessment: Migrating classical exams to the digital world
- Autor:
Martín Llamas-Nistal
Manuel J. Fernández-Iglesias
Juan González-Tato
- Página:
72
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
62
- Periodo:
marzo 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-03.txt
- Documento número 93665
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Inclusion of immersive virtual learning environments and visual control systems to support the learning of students with Asperger syndrome
- Autor:
Gonzalo Lorenzo
Jorge Pomares
Asuncion Lledó
- Página:
88
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
62
- Periodo:
marzo 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-03.txt
- Documento número 93666
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo