1. importsource = "03601315-2013-03.txt"
Se encontraron 60 resultados.
Artículo:

Current status, opportunities and challenges of augmented reality in education

Autor:

Hsin-Kai Wu

Silvia Wen-Yu Lee

Hsin-Yi Chang

Página:

41

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

62

Periodo:

marzo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-03.txt

  • Documento número 93662
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Continuance acceptance of computer based assessment through the integration of user's expectations and perceptions

Autor:

Vasileios Terzis

Christos N. Moridis

Anastasios A. Economides

Página:

50

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

62

Periodo:

marzo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-03.txt

  • Documento número 93663
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effects of computer-assisted instruction on the achievement, attitudes and retention of fourth grade mathematics students in North Cyprus

Autor:

Olga Pilli

Meral Aksu

Página:

62

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

62

Periodo:

marzo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-03.txt

  • Documento número 93664
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Blended e-assessment: Migrating classical exams to the digital world

Autor:

Martín Llamas-Nistal

Manuel J. Fernández-Iglesias

Juan González-Tato

Página:

72

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

62

Periodo:

marzo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-03.txt

  • Documento número 93665
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Inclusion of immersive virtual learning environments and visual control systems to support the learning of students with Asperger syndrome

Autor:

Gonzalo Lorenzo

Jorge Pomares

Asuncion Lledó

Página:

88

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

62

Periodo:

marzo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-03.txt

  • Documento número 93666
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo