- importsource = "03601315-2014-10.txt"
- Artículo:
Augmented reality in informal learning environments: A field experiment in a mathematics exhibition
- Autor:
Peter Sommerauer
Oliver Müller
- Página:
59
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
79
- Periodo:
Octubre 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-10.txt
- Documento número 93877
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Flow, social interaction anxiety and salivary cortisol responses in serious games: A quasi-experimental study
- Autor:
Cyril Brom
Michaela Buchtová
Vít Šisler
- Página:
69
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
79
- Periodo:
Octubre 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-10.txt
- Documento número 93878
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Professional development to enhance teachers' practices in using information and communication technologies (ICTs) as cognitive tools: Lessons learned from a design-based research study
- Autor:
Shiang-Kwei Wang
Hui-Yin Hsu
Thomas C. Reeves
- Página:
101
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
79
- Periodo:
Octubre 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-10.txt
- Documento número 93879
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A computational modeling of student cognitive processes in science education
- Autor:
Richard L. Lamb
David B. Vallett
Tariq Akmal
- Página:
116
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
79
- Periodo:
Octubre 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-10.txt
- Documento número 93880
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Computational organization of didactic contents for personalized virtual learning environments
- Autor:
Francisco Ramos de Melo
Edna Lucia Flôres
Sirlon Diniz de Carvalho
- Página:
126
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
79
- Periodo:
Octubre 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-10.txt
- Documento número 93881
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo