1. importsource = "03601315-2014-10.txt"
Se encontraron 26 resultados.
Artículo:

Augmented reality in informal learning environments: A field experiment in a mathematics exhibition

Autor:

Peter Sommerauer

Oliver Müller

Página:

59

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

79

Periodo:

Octubre 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-10.txt

  • Documento número 93877
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Flow, social interaction anxiety and salivary cortisol responses in serious games: A quasi-experimental study

Autor:

Cyril Brom

Michaela Buchtová

Vít Šisler

Página:

69

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

79

Periodo:

Octubre 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-10.txt

  • Documento número 93878
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Professional development to enhance teachers' practices in using information and communication technologies (ICTs) as cognitive tools: Lessons learned from a design-based research study

Autor:

Shiang-Kwei Wang

Hui-Yin Hsu

Thomas C. Reeves

Página:

101

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

79

Periodo:

Octubre 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-10.txt

  • Documento número 93879
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A computational modeling of student cognitive processes in science education

Autor:

Richard L. Lamb

David B. Vallett

Tariq Akmal

Página:

116

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

79

Periodo:

Octubre 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-10.txt

  • Documento número 93880
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Computational organization of didactic contents for personalized virtual learning environments

Autor:

Francisco Ramos de Melo

Edna Lucia Flôres

Sirlon Diniz de Carvalho

Página:

126

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

79

Periodo:

Octubre 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-10.txt

  • Documento número 93881
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo