- importsource = "09388982-1994-01.txt"
- Artículo:
Increasing strategic reading practice with Peabody classwide peer tutoring
- Autor:
Patricia G. Mathes
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1994
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1994-01.txt
- Documento número 1569462
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning disabilities: a field in danger of extinction?
- Autor:
Nancy Mather
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1994
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1994-01.txt
- Documento número 1569463
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effects of a recall enhancement routine in the performance of secondary students with and without learning disabilities
- Autor:
Janis A. Bulgren
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1994
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1994-01.txt
- Documento número 1634252
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Social information-processing skills of students with learning disabilities
- Autor:
Hana Tur-Kaspa
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1994
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1994-01.txt
- Documento número 1634253
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Do children classified as learning disabled understand the criterial dimensions of different types of uncontested and contested knowledge?
- Autor:
Ron Nelson
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1994
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1994-01.txt
- Documento número 1634254
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo