1. importsource = "10453830-2000-01.txt"
Se encontraron 14 resultados.
Artículo:

Empirically Supported Interventions Section Empirically supported interventions: announcing a new standing section of School Psychology Quarterly

Autor:

TYhomas R. Kratochwill

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

15

Número:

3

Periodo:

Primavera 2000

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2000-01.txt

  • Documento número 1569952
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Empirically supported interventions and school Psychology: rationale and methodological issues-Part I

Autor:

Karen Callan Stoiber

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

15

Número:

3

Periodo:

Primavera 2000

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2000-01.txt

  • Documento número 1569953
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Empirical Supported interventions: initiating a new standing section in School Psychology Quarterly

Autor:

Terry B. Gutkin

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

15

Número:

3

Periodo:

Primavera 2000

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2000-01.txt

  • Documento número 1634742
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Seven questions about the WAIS-III regarding differences in abilities across the 16 to 89 year life span

Autor:

Alan S. Kaufman

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

15

Número:

3

Periodo:

Primavera 2000

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2000-01.txt

  • Documento número 1634743
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Increasing peer praise of socially rejected delinquent youth: effects on cooperation and acceptance

Autor:

Kevin M. Jones

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

15

Número:

3

Periodo:

Primavera 2000

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2000-01.txt

  • Documento número 1634744
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
  • Enlace directo